15 October 2015

आलियाको बिकिनी अवतारको रहस्य

फिल्म ‘शानदार’ मा आलिया भट्टले बिकिनी पहिरिएकी छिन् । फिल्मको चरित्रलाई न्याय दिनका लागि यसो गर्नु जरुरी थियो । तर, त्यसबेला अवस्था कस्तो थियो र उनी कसरी तयार भइन् ? उनले हालसालै यसबारेमा रहस्य खोलेकी छिन् ।
 
उनका अनुसार बिकिनीका लागि उनले खुबै मेहनत गर्नुप¥यो । उनले भनिन्,‘म त्यतिबेला खुब साइकल चलाउथेँ । त्यो ठाउँ यस्तो मन परेको ठाउँ थियो कि साइकल चलाउन साह्रै मजा आउँथ्यो । साइकल चलाएपछि मेरो शरिर त्यस्तै किसिमको बन्यो । त्यसकारण, बिकिनी लगाउँदा मैले बिनासंकोच खुलेर सुटिङ गरेँ । अनि, म र शाहिदको भाइ नियमित वर्कअाउट गरिरहन्थ्यौं । यसले पनि मलाई बिकिनी लगाउँदा आकर्षक देखिन सघाएको थियो ।’
 
केही दिनअघि मात्र एक अन्तरवार्तामा उनले आफ्नो शरिर बिकिनीका लागि नसुहाउने बताएकी थिइन् । उनले भनेकी थिइन्,‘तर, क्याटरिनाले मलाई तिमी बिकिनीमा आकर्षक देखियौ भनेपछि मलाई आत्मविश्वास बढाएको छ ।’
 
आलिया र शाहिद अभिनित फिल्म अक्टुबर २२ मा रिलिज हुँदैछ ।

No comments :

Post a Comment